czwartek, 21 lutego 2013

dwa w jednym

Czy 5-latek żyjący w trochę zaczarowanym lesie ,niby z dala od szumu miasta ,różni się w upodobaniach od  swoich rówieśników ? Tak do końca to nie wiem .Wiem natomiast ,że nasz 5-latek uwielbia koty i piratów najbardziej .A i jeszcze buraki też ( te ostatnie uważa za najlepsze owoce na świecie ).Dlatego ,gdy dostałam propozycję zilustrowania tekstu Piotra Olszówki  "Czarny Pirat i Kot w bucie" ,który to miał się ukazać w lutowym ,kocim numerze Świerszczyka ,5-latek aż podskoczył do góry
"Mamo,ja o takim opowiadaniu całe życie marzyłem"- oświadczył wniebowzięty. ( Gwoli ścisłości dodam ,że tekst o marzeniu o czymś całe życie nieczęsto gości w jego ustach ;-)  ).
Gdy tylko zaczęłam ilustrować ,5-latek przez ramię zaglądał i z miną znawcy zwyczajów pirackich od czasu do czasu wtrącał swoje trzy ,przepraszam pięć groszy ( "wtrącam 5 groszy ,bo mam 5 lat " koniec cytatu ).
Efekt wspólnej pracy przedstawiam poniżej .







Po resztę zapraszam do Świerszczyka .Jak zwykle,warto!

P.S. Neilii ,jeśli nadal Twoja propozycja jest aktualna ,proszę o maila :-)

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. :-))))))))) a ja uwielbiam takie komentarze :-)))))

      Usuń
  2. Jola - BOMBA :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ,może raczej granat ,bo i spodnie, i włosy, i wreszcie kot w tym kolorze i kilka innych rzeczy też by się znalazło ;-))) Dzięki!!!

      Usuń
  3. Nigdy nie napisałem bajki o czarnym piracie i kocie w butach. Ale w sumie to chciałbym :-) Pozdrawiam, Rafał Witek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaa....ratunku!!!! przepraszam ,nie wiem jak to się stało - powinno być przecież Piotr Olszówka, a nie Rafał Witek .Już poprawiłam.Jedyne co mogę jeszcze zrobić to zwalić to na*:
      a/moje osobiste roztrzepanie i chodzenie z głową w chmurach
      b/ wredne internetowe skrzaty,które zrobiły to premedytacją ,mając przy tym ubaw po same pachy,
      c/ niezamierzone proroctwo ;-) - powstanie bajka o Czarnym piracie i kocie w butach ( nie bucie ;-)) autorstwa Rafała Witka

      *niepotrzebne skreślić

      po wybraniu odpowiedniej opcji pozdrawiam ,czerwona jak burak ;-)
      jrm

      Usuń